3 gedachten over “Dorus de dertiger

    1. Van harte gefeliciteerd met de viering van Uw geboortedag, kroonjaar. Ik zag de 30 kaartjes wel hangen maar ik wist niet waarvan maar hoorde het van mijn broer en het was zo druk, zo als altijd. Ik wens U allen goede gezondheid en zaken toe. En……………blijf zolang mogelijk hier in Laren N.H. de lekkerste kaas verkopen! Proficiat groetjes van Anneke van Wijk tot a.s. Vrijdag.

      Like

  1. Noem meteen even man en paard… Kaasboer Pronk uit Weesp dus. Al decennia lang een begrip in ’t Gooi. Erg aardige kerels en ook al ben je er met z’n vieren voor één stukje kaas, iedereen krijgt een lekker plakje van het grote mes om even te proeven. Ik let altijd speciaal op die Marokkaanse medewerker. Een schoolvoorbeeld van ‘integreren in de samenleving’ en met een heel bijzondere humor!

    Like

Plaats een reactie